/Files/images/2.jpg

СТАТУТ

·Загальні положення

1. Учнівське самоврядування Думанецької ЗОШ І-ІІІ ступенів регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституція України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України «Про освіту», «Про громадські організації», Статуту школи.

2.Учнівське самоврядування пропонує дружні взаємини та співпрацює з різними громадськими об'єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності, співпрацює з педагогами і батьками.

·Мета та завдання шкільного органу самоврядування:

1. Всебічно розвиватися, самовдосконалюватися, самореалізовуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, малій батьківщині, народові України.

2. Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил і законів школи.

3. Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

5. Прагнути узгодженості й балансу інтересів між учнями і дорослими.

·Органи управління учнівського самоврядування. Права та обов'язки

1. Вищим органом учнівського самоврядування є Учнівська Рада, яку скликають 4 рази на рік.

2.Президентом Учнівської Ради може бути учень 8 – 11 класу, якого обирають таємним голосуванням, старшокласники, строком на 2 роки.

·Учнівська Рада

- Координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності.

- Контролює створення належних умов для навчання та дозвілля учнів.

- Контролює відвідування уроків, стан навчання та поведінки учнів.

- Ухвалює рішення з найважливіших питань життя школи в межах своєї компетенції.

- Організує й контролює чергування в школі.

- Веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі.

- Здійснює заходи щодо розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров'я, фізичного вдосконалення, пропаганди здорового способу життя.

- Бере участь в організації невідкладної допомоги слабовстигаючим учням.

Учнівській Раді підпорядковано 3 комісії. Кожна працює за певним напрямом. Членами комісій є представники класних колективів, які організовують відповідну роботу з учнями. Системі самоврядування школи підпорядкована система самоврядування класів. Допомогу в налагодженні успішної діяльності комісій надають учителі-консультанти.

СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

У шкільне учнівське об'єднання входить група молодших школярів та 2 групи старших школярів. Керує роботою Учнівська Рада, яка є організатором усіх корисних справ. Допомагає групам у підготовці заходів, підводить підсумки виконання завдань, сприяє залученню всіх учнів.

Мета учнівського самоврядування Думанецької ЗОШ І-ІІІ ступенів:

- ознайомити з історією, славними традиціями України;

- об'єднати зусилля для добрих і корисних справ;

- розвивати здібності і таланти;

- виховувати бережливість у всьому, повагу й любов до своєї родини.

Провідна ідея:всебічне виховання учнів через участь в органах учнівського самоврядування.

Переконання:всі мають стати активними, знайти своє місце в справах свого колективу.

Девіз:«ПРОПОНУЙ! ПЛАНУЙ! ОРГАНІЗОВУЙ! ВИКОНУЙ!»

Президент школи планує і веде загальношкільні збори; розподіляє завдання між членами Учнівської Ради; співпрацює з директором школи та вчителями-консультантами, членами комісій; виконує функцію зв'язку між учнями й адміністрацією школи, вчителями і місцевою громадою.

Заступник Президентає його правою рукою; за відсутності Президента виконує його обов'язки; щохвилини готовий прийняти обов'язки Президента.

Комісія з навчальних питаньорганізовує допомогу в разі потреби учням, які мають незадовільні оцінки; залучає учнів до гуртків; надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів; проводить заходи, направлені на підвищення якості знань учнів (предметні олімпіади, вечори, стінгазети, конкурси, огляди підручників).

Комісія дозвілля та спорту керує проведенням культурно-масових справ; організовує шкільні свята, лінійки, класні вечори, дискотеки, КТС, свята народного та шкільного календаря, різних спортивних акцій, турнірів, туристичних змагань, походів, шкільних олімпіад; організовує роботу шкільних секцій; слідкує за збереженням спортивного інвентаря.; розподіляє між класами та учнями доручення по підготовці всіх заходів.

Комісія дисципліни і порядкунадає допомогу педагогічному колективу школи у вихованні свідомої дисципліни, дотримання учнями Правил для учнів; проводить організацію і контроль за чергування класни колективів по школі; проводить бесіди про зовнішній вигляд учнів, про шкідливість куріння та алкоголізму.

Прес-центр– організовує та здійснює художнє оформлення шкільного інтер'єру, готує і видає шкільну газету, висвітлює цікаві шкільні традиції.

Робота комісій взаємопов'язана і полягає в організації змістовного життя школи, класів через КТС. Учні самі вирішують доцільність та форми проведення того чи іншого заходу. Кожна комісія тісно співпрацює з педагогом-консультантом. Робота кожної з комісій обговорюється на засіданні Учнівської Ради не рідше, ніж 2 рази на рік.

ЗАКОНИ УЧНІВСЬКОЇ РАДИ

1. « ЗАКОН ЧАСУ » – не запізнюватись на кожен захід, справу, збір
2. « ЗАКОН ПРАВОЇ РУКИ » – всі мовчать, коли говорить один
3. « ЗАКОН ДРУЖБИ » - один за всіх, всі за одного
4. « ЗАКОН ПРИРОДИ »-бережливо стався до усього живого
5. « ЗАКОН ВВІЧЛИВОСТІ ТА ПОВАГИ »- поважай дорослих і малих

ЗАВДАННЯ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

·Усебічно розвиватися, самовдосконалюватися, самореалізовуватися на благо собі, своїм ровесникам, школі, своїй родині, малій батьківщині, народові України.

·Забезпечити і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил і законів школи

·Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

·Сприяти реалізації інтересі, можливостей, бажань дітей.

Головним завданням учнівського самоврядуванняє формування й розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуття національної самосвідомості.

Заповіді учнівського самоврядування

· Пізнай себе, зроби правильний вибір, визнач цілі та зміст свого життя.
· Повір у себе – і досягнеш усього.
· Суперечки, конфлікти з іншими вирішуй за допомогою розуму.
· Шукай і шануй друзів.
· Будь милосердним до інших.

ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ АКТИВНОСТІ ТА РОЛІ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

1. Надання учням більшої самостійності і організації колективної діяльності.

2. Активне залучення учнів до всіх сфер життя учнівського колективу.

3. Поєднання самодіяльності дітей з керуванням дорослих.

4. Збагачення життєвих цілей внутрішнього духовного світу кожного члена колективу через привабливість соціально-колективних ініціатив.

5. Надання учням реальних прав і обов'язків.

Основними завданнями педагогічного керівництва учнівським самоврядуванням є:

· демократичний підхід до участі у виборах активу до шкільної спілки;

· навчання організаторській майстерності;

· залучення учнів до самоврядування;

· надання консультацій;

· спільна творча діяльність.

Головні вимоги успішного розвитку учнівського самоврядування:

- зацікавленість у його розвитку адміністрації школи, педагогічного колективу та більшості учнів;

- чіткий розподіл обов'язків з керівництва з органами учнівського самоврядування;

- оптимальна структура учнівського самоврядування в масштабі школи (єдина документація, вимоги, дні засідань);

- нагородження, заохочення переможців через систему учнівського самоврядування.

В кінці кожного навчального року підводяться підсумки роботи Учнівської Ради. Голови Учнівської Ради звітують на загальношкільних зборах про проведену роботу. Підсумки висвітлюються у шкільній газеті та лінійці. Щороку робота Учнівської Ради удосконалюється. Символами учнівського самоврядування Думанецької ЗОШ І-ІІІ ступенів є Прапор, Герб, Гімн школи.

Вищим органом самоврядування є загальношкільні збори, які скликаються не рідше 2-ох разів на рік, і вирішують поточні важливі справи шкільного життя.

Кiлькiсть переглядiв: 224

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.